Sigma komt met monsterlens
donderdag 8 maart 2007, 17:23 | Elja Trum | 12.375x gelezen | 10 reactiesVandaag heeft Sigma 's werelds eerste ultra-telezoomlens uitgebracht die een diafragma van f/2.8 heeft bij 500mm! Niet onbegrijpelijk is dit dan ook een monster van een lens geworden. Het bakbeest heeft een bereik van 200 tot 500mm, het diafragma van f/2.8 is over het gehele bereik beschikbaar.
» lees verder (171 woorden)









