Amsterdams fietsverkeer door de ogen van een Amerikaan
woensdag 21 november 2007, 22:59 | Elja Trum | 17.062x gelezen | 6 reactiesWe gaan graag op reis naar verre landen om mooie foto's te maken, maar zien daarbij over het hoofd wat we dagelijks tegen komen. De Amerikaan Brian Wilson bezocht in september 2006 Amsterdam en maakte daar in 73 minuten tijd 82 foto's van fietsers. Wat wij gewoon vinden ziet hij door hele andere ogen. Op een speciale pagina die hij hiervoor opgezet heeft toont hij zijn foto's die hij tevens voorziet van commentaar waarom hij de beelden zo opmerkelijk vind.
» lees verder (100 woorden)









