Nachtfotografie in Nijmegen met de Fotoclub
zondag 28 januari 2007, 23:59 | Elja Trum | 17.992x gelezen | 1 reactieAfgelopen vrijdagavond zijn we met de fotoclub op pad geweest om nachtfoto's te gaan maken. Ik heb zelf nog niet heel veel ervaring met dit type fotografie. Over de meeste nachtfoto's die ik tot nog toe gemaakt heb ben ik zelf nooit zo te spreken geweest. Een goede reden dus om binnen de fotoclub ook mee te gluren met de technieken van anderen.
» lees verder (799 woorden)








