zondag 31 december 2006, 17:36 | Richard Hijmering | 14.764x gelezen | 2 reacties
Als digifiel kwam ik altijd in hevige discussies terecht met anafielen. Velen van jullie zullen de argumenten voor beide zijden wel kennen. Nee, digitaal kan nooit de resolutie en helderheid van film weergeven. Digitaal geeft veel meer mogelijkheden met computerbewerking. Digifielen zijn geen echte professional, ze schieten, kijken of het goed is en schieten weer, totdat ze het perfecte plaatje hebben etc, etc, etc.
Meestal zijn dit natuurlijk eerder discussies voor de fun. Net als dat ik altijd ruziede met Elja (yep, die gozer die deze blog heeft opgezet) dat Pentax beter was dan Nikon.
Nu hij een Canon heeft en ik een Nikon is Nikon natuurlijk weer beter.
» lees verder (981 woorden)