Ik ga op reis en ik neem mee
zondag 18 november 2007, 22:15 | Richard Hijmering | 10.689x gelezen | 7 reactiesIk ben net op vakantie geweest waarbij het natuurlijk altijd goed is om je camera mee te nemen. Maar hier begint de tegenstrijdigheid. Want als je op vakantie bent dan kom je op onbekende mooie plekken, onmoet je de vreemdste mensen. Met andere woorden genoeg foto momenten. Maar aan de andere kant zal je waarschijnlijk veel onderweg zijn en laten we niet spreken over het verhoogde diefstal risico. Momenten genoeg dus om je beste apparatuur nuttig te maken maar te weinig mogelijkheid om het mee te nemen. Dus wat te doen. Om deze reden heb ik dan ook meerdere variaties aan apparatuur voor verschillende toepassingen. Een paar voorbeelden..
» lees verder (686 woorden)









