NASA publiceert foto's van de zon in 3D
woensdag 25 april 2007, 21:55 | Elja Trum | 22.878x gelezen | 0 reactiesBezitters van een rood-cyaan 3D brilletje moeten absoluut een kijkje nemen op website van ruimtevaartorganisatie NASA. Zij hebben foto's vrijgegeven van de zon in 3D. Op de verschillende foto's is de zon mooi te bekijken. De 3D foto's laten inderdaad een mooie bol staan met zonnevlammen die alle kanten op slaan.
» lees verder (182 woorden)









