Motorweekend aan de Moezel
dinsdag 18 september 2007, 08:32 | Elja Trum | 9.085x gelezen | 9 reactiesAfgelopen weekend zat ik met een groepje vrienden in het plaatsje Bullay aan de Moezel. Met de motor waren we afgelopen vrijdag naar Motorhotel Hexenhaus afgereist. Uiteraard nam ik ook mijn camera mee. Zonder de batterijgreep en enkel voorzien van mijn Canon 50mm f/1.4 weliswaar om ruimte te besparen. Onderweg heb je in zo'n groepje (we reden met vier motoren) helaas niet de tijd om alles uitgebreid op de foto te zetten; er zou dan ook nog maar weinig van motorrijden komen tenslotte.
» lees verder (234 woorden)









