Gemiste kans; Aston Martin DB9
zaterdag 8 september 2007, 08:42 | Elja Trum | 13.901x gelezen | 4 reactiesZoals jullie wellicht al eerder gemerkt hebben ben ik wel fan van het automerk Aston Martin. Terwijl ik gisteren onderweg was naar huis draaide vlak voor me een Aston Martin DB9 de weg op. Uiteraard viste ik gelijk mijn telefoon uit mijn jaszak om, bij gebrek aan mijn 400D, wat fotootjes te kunnen schieten.
» lees verder (189 woorden)









