Fotoshoot Adriëtte
zaterdag 4 oktober 2008, 23:57 | Elja Trum | 21.914x gelezen | 14 reactiesVanmiddag heb ik samen met mede-blogger Peter van Veen foto's gemaakt van zijn dochter, Adriëtte. We hadden een mooie locatie in het bos bij Plasmolen en het weer werkte ook goed mee. Hoewel; voor het model was het soms aan de frisse kant.
» lees verder (559 woorden)









