Water & ijs
vrijdag 13 maart 2009, 19:40 | Johannes Klapwijk | 12.136x gelezen | 11 reactiesOp 27 februari heb ik een prachtige huwelijksdag mee mogen maken. Het leuke van trouwen in de winter is dat je naar een mooie winterse lokatie op huwelijksreis kan. In ons geval werd het het Bayerischer wald, het eerste nationale park van Duitsland, in de oosthoek tegen Tsjechië aan.
» lees verder (329 woorden)









