Verslag Fotofestival Epe 2010
donderdag 3 juni 2010, 21:25 | Peter van Veen | 8.502x gelezen | 8 reactiesAfgelopen zaterdag werd in Epe het eerste Fotofestival Epe gehouden. Zoals hier al eerder over werd geschreven, werd dit georganiseerd door een drietal lokale fotografen: Martin Hogeboom, Liesbeth van Asselt en Joop Luimes. Wellicht heb je al wat berichtjes en foto's op Twitter zien langskomen.
» lees verder (468 woorden)









