Gebruik je statief
donderdag 25 januari 2007, 21:03 | Peter van Veen | 20.692x gelezen | 2 reactiesEen statief is essentieel om foto's te maken van een hoge kwaliteit en met een perfecte scherpte. Hoewel veel fotografen ze niet gebruiken omdat ze denken dat ze echt wel een goede foto kunnen zonder een statief te gebruiken. Dat is waar; je kunt dan echt wel een goede foto maken. Maar 9 van de 10 keer zal het wel een goede foto zijn, maar geen geweldige foto.
Ik probeer mijn statief elke keer te gebruiken als ik een foto maak en begin het verschil in kwaliteit van mijn foto's te merken. Lees verder om mijn drie redenen hiervoor te bekijken..
» lees verder (254 woorden)









