Einde van de zomertijd; camera instellen
zaterdag 27 oktober 2007, 14:14 | Elja Trum | 6.879x gelezen | 0 reactiesVannacht kunnen we weer een uurtje langer slapen; de zomertijd wordt weer terug gezet. In de winter zitten we dus weer op de tijd zoals die volgens de natuur is. Naast alle wekkers, videorecorders en computers moet je dus ook de tijd in je camera weer aanpassen. Eentje die vaak vergeten wordt; hierbij de herinnering.
» lees verder (41 woorden)









