Hollands Next Top Model; Seizoen 2 - Aflevering 3
maandag 26 maart 2007, 23:15 | Elja Trum | 21.653x gelezen | 15 reactiesVorige week lieten ze van HNTM reeds weten dat het dit maal een opvallende eliminatie zou zijn en ik moet zeggen dat het inderdaad onverwachts kwam dat zowel Maan als Bengü het huis moesten verlaten. Dat Maan er uit zou gaan was, vooral na haar eigen voorspelling hierover voor de jury, wel duidelijk.
» lees verder (273 woorden)









