Portretfotografie met de fotoclub
zondag 1 april 2007, 19:38 | Elja Trum | 22.939x gelezen | 5 reactiesGisteren met de fotoclub actief geweest met portretfotografie. Een middagje bezig zijn met modellen, fotografen en studioapparatuur bevalt me altijd prima en ook dit keer heb ik me weer goed vermaakt. Als modellen waren een aantal vrienden en kennissen van fotoclubleden uitgenodigd, over het algemeen met weinig modelervaring dus.
» lees verder (725 woorden)









