Windows Vista 64 bits nog niet geschikt voor fotografen
dinsdag 15 mei 2007, 23:24 | Elja Trum | 16.362x gelezen | 14 reactiesNa de nodige voorbereidingen gisterenavond heb ik vanavond mijn Windows Vista 64 bit vervangen door de 32 bits variant. Ik heb de 64 bits variant vier maanden de kans gegeven, maar helaas is deze versie simpelweg nog niet geschikt voor fatsoenlijk gebruik door iemand die actief met fotografie bezig is. Mocht je op het punt staan een nieuwe systeem met Vista aan te schaffen, kies dan voor de 32 bits versie!
» lees verder (544 woorden)









