Eerste ervaringen met het Wacom tekentablet
dinsdag 22 mei 2007, 23:25 | Elja Trum | 28.392x gelezen | 3 reactiesRuim een maand geleden kocht ik mijn eerste tekentablet. Na wat zoeken besloot ik destijds de Wacom Graphire4 classic XL aan te schaffen. Dit tekentablet van A5 formaat blijkt redelijk populair onder beeldbewerkers. Tijd om eens te laten weten hoe het tekentablet bevalt; ligt het al weer ergens in een verloren hoek stof te vergaren of is dit toch een geslaagde aankoop gebleken.
» lees verder (648 woorden)









