Huygensgebouw, Nijmegen met de fotoclub
zaterdag 29 september 2007, 19:47 | Elja Trum | 10.827x gelezen | 0 reactiesMet de fotoclub zijn we vandaag naar het Huygensgebouw van de Radboud Universiteit geweest. De nieuwbouw van de Beta faculteit is pas sinds kort voltooid en het gebouw is het fotograferen waard. Het weer was bagger vandaag, maar gelukkig mochten we ook binnen fotograferen en hebben we de buitenkant ditmaal maar over geslagen. Een van de leden had een kennis die op de biologie afdeling werkt en zij nam ons tevens even mee naar de kassen van de universiteit.
» lees verder (258 woorden)









