Geheugenkaartjes in 2008; meer ruimte en snelheid
woensdag 9 januari 2008, 08:44 | Elja Trum | 7.678x gelezen | 3 reactiesIn Amerika is momenteel de CES beurs bezig, een beurs waarop de nieuwste snufjes op technisch gebied getoond worden. Sony kondigde hier bijvoorbeeld al hun nieuwe Sony a200 aan. Ook geheugenkaartjes lijken weer een flinke stap voorwaarts te doen dit jaar. Veel fabrikanten kwamen met nieuwe geheugenkaartjes met veel opslagruimte.
» lees verder (100 woorden)









