Rapid R-Strap; alternatieve draagriem voor je camera
maandag 27 oktober 2008, 19:49 | Elja Trum | 43.669x gelezen | 38 reactiesIk heb een hekel aan de standaard draagriem die bij de camera wordt geleverd. Zo, dat is eruit. Hoewel ik om me heen veel fotografen netjes hun draagriem zie gebruiken doe ik het al jaren zonder. Mijn camera houd ik in mijn hand of hij zit in mijn fototas. Ik erger me altijd aan de riem; hij zit altijd in de weg wanneer ik een foto wil maken.
» lees verder (570 woorden)









