Natuurfotografie in Nederland
dinsdag 16 december 2008, 23:14 | Richard Hijmering | 11.506x gelezen | 3 reactiesNatuurfotografie in Nederland? Verder dan insecten of huismusjes in de achtertuin vastleggen komen de meeste mensen niet. Want wat is er nou in Nederland aan natuur om te fotograferen? Je moet minimaal richting Kenya gaan om wilde dieren zonder tralies ervoor op de gevoelige plaat vast te leggen. In Nederland kan je immers geen vijf minuten rijden zonder huizen te zien. Daar is dus geen plaats voor dieren groter dan een muis.
» lees verder (1271 woorden)









