Nikon D60 en Eye-Fi; een geslaagde samenwerking
vrijdag 1 februari 2008, 19:34 | Richard Hijmering | 9.031x gelezen | 2 reactiesDe Nikon D60 is nog maar net aangekondigd en al meteen staat de nieuwe camera van Nikon alweer in de spotlight. Nikon heeft een samenwerking aangekondigd met Eye-Fi. De recent ontwikkelde Eye-Fi is een SD met geïntegreerde Wi-Fi mogelijkheden. Oftewel wanneer je dit kaartje in je digitale camera stopt worden je foto's direct via het draadloos netwerk naar je computer gestuurd en indien gewenst ook meteen online gepubliceerd.
» lees verder (211 woorden)









