Bruiloft Krijn en Eveline
donderdag 5 maart 2009, 20:15 | Elja Trum | 12.611x gelezen | 18 reactiesVorige week vrijdag heb ik de bruiloft van Krijn en Eveline gefotografeerd. Eveline is het nichtje van mijn vrouw en dus ben ik van 's ochtends 9:00 uur tot 's nachts 2:00 uur aanwezig geweest. Het leuke van zo'n bruiloft fotograferen in de familie vind ik ook wel dat je er overal met de neus boven zit; je krijgt de hele dag tot in detail mee.
» lees verder (1072 woorden)









