The Bounce Squad trekt door België
maandag 9 maart 2009, 10:12 | Elja Trum | 8.777x gelezen | 3 reactiesVandaag om 10:00 uur vanochtend zijn ze van start gegaan; Ake van der Velden, Isabel Corthier, Pieter van Impe, Tom van Fotofolio en Bert Stephani. Deze vijf fotografen (en twee cameramensen) zijn onder de naam 'The Bounce Squad' tesamen in een camper begonnen aan een trip van 560 kilometer. Gedurende 24 uur gaan ze zich uitleven met fotografie.
» lees verder (47 woorden)









