Benelux Next Top Model
maandag 15 juni 2009, 23:11 | Elja Trum | 9.593x gelezen | 5 reactiesDeze zomer start er een nieuwe serie van de Nederlandse Next Top Model. Het programma gaat dit keer geen Hollands Next Top Model heten, maar Benelux' Next Top Model. Klinkt een stuk minder soepeltjes, als je het mij vraagt. Het concept zelf lijkt niet veranderd, maar RTL 5 gaat samenwerken met het Belgische 2BE.
» lees verder (105 woorden)









