Panoramafoto's schieten met een mobiel: het kan!
maandag 3 augustus 2009, 21:54 | Ger de Gram | 7.358x gelezen | 3 reactiesOp het dak van het Empire State Building, op het San Marco plein, of de top van de Mount Everest of gewoon op je eigen balkon. Soms is het uitzicht zo gaaf dat je het onmogelijk in één foto kan vatten. Hoe graag je het ook wil. Veel digitale camera's hebben een panoramafunctie aan boord. Helaas betekent dat soms dat je achteraf op de computer foto's aan elkaar kan knutselen. De Nokia N86 cameratelefoon doet het anders.
» lees verder (288 woorden)









