Productfotografie: Tomaat als fotomodel
donderdag 3 september 2009, 12:05 | Niels van der Perk | 12.205x gelezen | 15 reactiesEen aantal maanden geleden heb ik mijn eerste stappen gezet richting studiofotografie. Na wat verschillende workshops ben ik namelijk behoorlijk verslaafd geraakt aan deze vorm van fotografie. Het aanschaffen van een flitsset zat al langer in mijn hoofd, maar na de workshops wist ik het zeker!
» lees verder (610 woorden)








