Panasonic ontwikkelt 3D objectief voor Micro Four Thirds
donderdag 29 juli 2010, 22:59 | Elja Trum | 2.475x gelezen | 1 reactiePanasonic is bezig met een specifiek objectief waarmee je 3D opname kunt maken voor het Micro Four Thirds systeem. Het gaat om een zogenaamde beamsplitter, zoals de recent door ons getest Loreo. Met behulp van meegeleverde software kunnen de foto's vervolgens in verschillende 3D formaten opgeslagen worden.
» lees verder (162 woorden)








