Weekendje bruiloft en dirigenten
zondag 8 oktober 2006, 23:56 | Elja Trum | 7.724x gelezen | 0 reacties
De afgelopen dagen heb ik weer aardig wat af gefotografeerd.
Zo had ik vrijdag een bruidsreportage. Helaas werkte het weer niet mee; het was donker en regenachtig. Dat betekend slecht licht en hoge ISO's. Ik ben geen fan van flitsfoto's, tenzij deze echt goed genomen worden (zoals in een studio). Dus gebruik ik mijn flitser alleen als uiterste noodzaak tijdens een bruiloft. Gelukkig heb ik een aantal lichtsterke lenzen waarmee ik een heel eind kan komen.
» lees verder (375 woorden)




Sja, exit Anna Marie.