Nachtlancering shuttle goed voor mooie plaatjes
maandag 11 december 2006, 23:13 | Elja Trum | 8.037x gelezen | 0 reactiesAfgelopen zaterdag werd voor het eerst sinds 2002 weer een nachtlancering van de space shuttle uitgevoerd. Het betrof de Discovery die vertrok vanuit Florida op weg naar het Internationaal ruimtestation.
Bekijk deze foto's (en andere) ook op Flickr.
» lees verder (14 woorden)








