Canon 1D mark III tijdelijk uit de winkel
zaterdag 27 oktober 2007, 20:28 | Elja Trum | 9.491x gelezen | 5 reactiesCanon roept wereldwijd alle winkels op om ingekochte Canon 1D mark III's terug te sturen naar de winkel. Dit omdat de camera's last lijken te hebben van een fout in de autofocus. Klanten die reeds een 1D mk3 in bezit hebben en problemen ondervinden kunnen contact opnemen met Canon om het probleem te laten verhelpen. De brief die Canon naar haar verkooppartners heeft gestuurd is hier te vinden (PDF). Niet alle exemplaren hebben last van dit probleem.
» lees verder (46 woorden)









