Italiaanse No Anorexia campagne moet verdwijnen
vrijdag 19 oktober 2007, 20:09 | Elja Trum | 10.627x gelezen | 5 reactiesDe Italiaanse reclame waakhond heeft vandaag besloten dat de omstreden No Anorexia campagne van het modemerk Nolita uit het straatbeeld moet verdwijnen. Eerder schreven we al dat er de nodige ophef was over deze campagne. De waakhond geeft als reden 'het uitbuiten van een ziekte voor publiciteits redenen'.
» lees verder (121 woorden)







). Resultaat: alle foto's van het wonderschone Lake District geplaagd met een dikke laag ruis. De hele zooi dus de prullenbak in, of toch niet..

