Modellenfotografie met de fotoclub
maandag 26 november 2007, 23:07 | Elja Trum | 17.762x gelezen | 8 reactiesMet de fotoclub hebben we afgelopen zaterdag weer eens modellen gefotografeerd. Niet ieder clublid is hier even actief in, maar persoonlijk vind ik het wel één van de leukere fotografische activiteiten. Vanwege de Zoom Experience was het vandaag al helemaal rustig met fotografen, we waren met zeven leden en hadden drie studiolocaties opgezet in het wijkgebouw. Het was weer een leuke dag fotograferen, hierbij een kort verslag.
» lees verder (449 woorden)









