Hollands Next Top Model; Seizoen 2 - Aflevering 5
maandag 9 april 2007, 23:50 | Elja Trum | 19.047x gelezen | 15 reactiesBodil deed het ook deze week weer goed en werd hiervoor beloont met een rol in de nieuwe clip 'lost' van de Nederlandse hiphopband R.O.O.O.M. Jurylid en fotograaf Carli Hèrmes ging met de modellen aan de slag om het nieuwste mobieltje van LG te promoten. Persoonlijk vond ik het wel interessant om te zien. Reclame fotografie is wel een onderwerp dat me aanspreekt.
» lees verder (191 woorden)








