Moszkowicz's Aston Martin Vanquish S gespot
donderdag 19 april 2007, 00:25 | Elja Trum | 31.380x gelezen | 7 reactiesVandaag moest ik, samen met een collega, voor mijn werk foto's maken bij een klant in Amsterdam en Utrecht. In de garage waar we parkeerden stonden een aantal erg mooie wagens geparkeerd die ik, met de camera toch bij de hand, maar even snel op de foto heb gezet. Zo stond er een BMW M5, een Porsche 911 Turbo, een Audi A8 4.0 TDI Quattro en een Audi RS4. Allemaal geen onaardige bolides. Mijn collega wilde echter ook nog even langs de P.C. Hooftstraat voor een boodschap..
» lees verder (284 woorden)









