Hollands Next Top Model; Seizoen 2 - Aflevering 8
zondag 6 mei 2007, 19:23 | Elja Trum | 14.762x gelezen | 28 reactiesAangezien ik afgelopen week op vakantie was heb ik vandaag de herhaling van gisteren op video bekeken. Onder het motto beter laat dan nooit toch nog een stukje over de uitzending. De grootste teleurstelling was natuurlijk dat Bodil eruit moest. Jammer, want ze was toch wel mijn favoriet. Ze zal het ook zonder HNTM te winnen vast nog wel ver schoppen. Bij mij is ze in elk geval welkom voor een shoot.
» lees verder (164 woorden)









