Model Gwen in de thuisstudio
vrijdag 29 juni 2007, 20:03 | Elja Trum | 10.753x gelezen | 3 reactiesIk had een druk weekend. Afgelopen zondag had ik een fotoshoot met model Gwen samen met Léon van de fotoclub. Hij had het model geregeld via Dutchheaven en ik stelde mijn apparatuur beschikbaar. Alhoewel, eigenlijk waren het Willy's flitsers, want mijn eigen flitsers waren ter reparaties terug naar de leverancier. De vroegere D-lites blijken namelijk last te hebben van een te klein condensatortje die ervoor zorgt dat de flitser niet altijd wilt ontsteken.
» lees verder (183 woorden)









