De keuze gemaakt; Canon 450D
donderdag 11 september 2008, 20:18 | Alexander Thijssen | 12.944x gelezen | 9 reactiesWe zijn inmiddels alweer een ruime tijd verder. Helaas had ik het te druk om een artikel te schrijven na mijn aanschaf van mijn spiegelreflex camera. Het is de Canon EOS 450D geworden. Misschien had de afbeelding in mijn vorige artikel dat al wel een beetje verlinkt. En volgens mij was daar ook al één persoon achter gekomen. En dat ondanks Elja een kleine foto van een Nikon camera op de voorpagina had geplaatst.
» lees verder (245 woorden)









