iPhone maakt dramatische foto's
vrijdag 9 januari 2009, 20:48 | Ger de Gram | 12.217x gelezen | 10 reactiesNa maanden van tobben, twijfelen en me irriteren aan de kwaliteit en gebruiksvriendelijkheid van mijn oude toestel, heb ik gisteren eindelijk de knoop doorgehakt. Vanaf heden ben ik de trotse bezitter van een heuse Apple iPhone 3G. Razendsnel internet en gemakkelijke synchronisatie met mijn MacBook waren de belangrijkste redenen voor mij – als OV-forens – om deze smartphone aan te schaffen. Toch is niet alles koek en ei: de camera op dit hippe telefoontje is haast om te huilen. Dat is redelijk oud nieuws, maar toen ik het zag schrok ik gewoon. Daarom toch maar een korte beschouwing.
» lees verder (344 woorden)









