Verslag Zoom Experience 2009
zondag 1 november 2009, 01:09 | Elja Trum | 11.299x gelezen | 21 reactiesVandaag bijna de hele dag aanwezig geweest op de Zoom Experience. Het is dit jaar de derde maal dat de beurs gehouden werd en opnieuw was er best veel verschil te merken met de eerdere beurzen. Dit jaar was de opzet weer kleiner (onder andere Sony ontbrak) en meer gericht op workshops. De nadruk lag dus duidelijk minder op het fotograferen zelf.
» lees verder (863 woorden)









