Fotovakschool Vakopleiding; kleurbeheer
donderdag 12 maart 2009, 20:22 | Marcel Wiegerinck | 13.644x gelezen | 3 reactiesNa drie weken met een geweldige carnavals vakantie er tussen ben ik weer op weg naar de fotovakschool. Ik heb er weer zin in, zeker naar aanleiding van de reacties die ik van jullie gekregen heb bij mijn artikel over de eerste les. Vandaag gaan we verder met de digitale workflow en gaan we onder andere de volgende onderwerpen onder de loep nemen.
» lees verder (701 woorden)









