De Fles en de Casio; een korte film
dinsdag 16 maart 2010, 22:36 | Ger de Gram | 7.748x gelezen | 7 reactiesTien over half drie 's nachts. Het is doodstil in Utrecht. Niets of niemand is meer op straat. In de wijk Zuilen brandt in een verlopen studentenkamer echter nog een lichtje. 'Het is dat ik het roken ben ontwent, anders was dit een mooi moment', zong Paul de Munnik ooit. Waar woord. Niet het beste moment om gadgets te testen, zou je zeggen. Toch deed ik het.
» lees verder (598 woorden)









