Airportfotografie; nooit meer verveling tijdens wachttijden, deel 2
woensdag 1 september 2010, 23:21 | Ton Vingerhoets | 7.840x gelezen | 20 reactiesEerlijk gezegd was ik aangenaam verrast over de belangstelling voor mijn blog over airportfotografie. Iedere keer wanneer ik naar een vliegveld ga is voor mij weer een feest. De mengelmoes van mensen, dynamiek en de stemming maken het een walhalla voor fotografen als je het mij vraagt. De afgelopen weken had ik weer een paar vluchten dus..
» lees verder (773 woorden)









