Modellendag bij de fotoclub
zondag 26 november 2006, 23:28 | Elja Trum | 24.530x gelezen | 7 reactiesGisteren een modellendag gehouden bij de fotoclub. Altijd een erg leuke bezigheid die we als fotoclub dan ook een keer of twee per jaar organiseren. Inmiddels hebben we binnen de club drie complete studio opstellingen (de een wat uitgebreide dan de ander). Omdat er ook veel leden zijn die graag modellen willen fotograferen hebben we de drie opstellingen ook zeker wel nodig. In het wijkgebouw waar we normaal ook altijd de foto's bespreken is daar gelukkig genoeg ruimte voor.
» lees verder (929 woorden)









