Britain's Next Top Model
zondag 10 december 2006, 20:07 | Elja Trum | 11.413x gelezen | 5 reactiesGisteren zapte ik langs RTL 5 en ontdekte ik dat er opnieuw een serie van Next Top Model uitgezonden wordt. Momenteel is dat de Britse versie. De show was net afgelopen, dus ik heb er geen oordeel over kunnen vormen, maar ongetwijfeld is ook in deze show weer genoeg te zien over hoe het er bij professionele fotografen achter de schermen aan toe gaat.
» lees verder (61 woorden)








