Mislukte foto's toch gered
dinsdag 16 oktober 2007, 09:21 | Richard Hijmering | 12.782x gelezen | 5 reactiesWe hebben het allemaal vast wel eens meegemaakt. Foto's maken terwijl een van je standaard settings was veranderd. Meestal betekent dat je bijna de hele reportage als mislukt kan opgeven. Dit is mij dus een tijdje geleden ook overkomen tijdens een hike-tripje in het Lake District. Tijdens de nachtelijke overtocht naar het land van het links rijden, inches en pints heb ik wat foto's geschoten met 1600 ISO en dit niet meer terug gezet (waarschijnlijk vergeten pints om te zetten in fluitjes
). Resultaat: alle foto's van het wonderschone Lake District geplaagd met een dikke laag ruis. De hele zooi dus de prullenbak in, of toch niet..
» lees verder (565 woorden)









