Weeralarm interessant voor fotografen
woensdag 7 februari 2007, 23:54 | Elja Trum | 5.950x gelezen | 3 reactiesEr is voor morgen een weeralarm van het KNMI afgegeven vanwege heftige sneeuwval. Vervelend voor forensen, leuk voor de fotograaf! Sneeuw doet het namelijk altijd erg goed op foto's. De wereld ziet er direct heel anders uit en ook 's avonds is het vaak zo licht dat fotograferen (vanaf een statief) ook mooie bijzondere plaatjes oplevert.
» lees verder (56 woorden)









