Bruidsreportage Roel en Femke
zaterdag 4 augustus 2007, 23:56 | Elja Trum | 13.595x gelezen | 1 reactieGisteren heb ik de foto's gemaakt tijdens de bruiloft van een vriend van me. Vaak krijg ik de vraag of ik het niet vervelend vind de hele dag bezig te zijn met de foto's. Volgens sommigen kun je dan niet van de dag genieten. Persoonlijk vind ik het juist erg leuk om de foto's te maken. Je bent de gehele dag bij het bruidspaar, meer dan wie dan ook, en je staat altijd en overal vooraan. Volgens mij is er geen mogelijkheid de dag beter mee te maken dan als de fotograaf!
» lees verder (421 woorden)









