Apple Aperture 2 uitgebracht
donderdag 14 februari 2008, 21:33 | Elja Trum | 9.413x gelezen | 5 reactiesAfgelopen dinsdag heeft Apple versie 2 van haar beeldbewerkingpakket Aperture vrijgegeven. Het pakket bevat meer dan honderd nieuwe functies en zou sneller, krachtiger en intuïtiever moeten zijn. Ook leuk is de prijs, met 199,- euro (upgrade voor 99,- euro) is het pakket (zo'n 100,- euro) goedkoper dan zijn voorganger.
» lees verder (223 woorden)









