Licht geluk in Wales
zaterdag 15 maart 2008, 17:37 | Niels Willems | 7.332x gelezen | 8 reactiesAls je buiten aan het fotograferen bent dan moet je toch een beetje geluk hebben met het licht. Geen lekker zonnetje om 12 uur in juli maar drama in de ochtend of avond. Vorige week was ik in Wales. De week voor de storm, maar het weer was erg wisselvallig. Niet veel regen maar wel een stevige wind en mooie wolken. In het plaatsje The Mumbles heb ik in de ochtend deze foto genomen. The Mumbles ligt in het natuurpark ‘The Gower’.
» lees verder (178 woorden)









